O tem, kako je s prilagajanjem izpušnih sistemov predpisom posameznih držav, smo povprašali tudi v podjetju Akrapovič, d. o. o., iz Ivančne Gorice, enem največjih svetovnih izdelovalcev izpušnih sistemov za motocikle.
Direktor razvoja Slavko Alojz Trstenjak nam je povedal, da za vse svoje izpuhe že dolgo pridobivajo potrdila o ustreznosti v Nemčiji (TÜV Bayern), saj načeloma velja, da je tam potrjeni izdelek primeren za večino evropskih trgov, tudi za slovenskega. Razlogov za to, da so izbrali prav Nemčijo, je več. Nemški atesti so izjemno strogi, kar pomeni, da so zahteve do izdelka praviloma najvišje v Evropi. Poleg tega jih izvajajo zelo togo, brez odstopanj ali razlik med izdelovalci. »Pol decibela presežka je pol decibela, ne več ne manj, in če izdelek ne ustreza nemškim merilom, še tako velik proizvajalec nima vpliva na rezultate,« pravi Trstenjak. Po njegovih besedah v nekaterih drugih državah ni tako in meritve opravljajo precej bolj ohlapno, črke zakona se ne držijo dosledno, nimajo ustrezne opreme ipd. Kar na koncu škodi zgolj proizvajalcu.