Vetrobranska stekla za zaščito motorista na poti

Ljubitelji motorjev so si med seboj precej različni in medtem, ko nekaterim predstavlja motor zgolj poletno prevozno sredstvo za krajše razdalje, drugim sprostitev ob vikendih in tretjim življenjski stil, je za nekatere motor predvsem prevozno sredstvo za potovanja.Z motorjem se vsaj enkrat letno odpravijo na daljšo pot, na primer po Evropi ali republikah bivše države, skoraj vsak vikend pa si privoščijo še dvodnevni izlet v kraje, ki so nekoliko bliže na zemljevidu. Pri tovrstnih motoristih več kot videz motorja ter imidž štejeta varnost in udobje pri vožnji, saj je pri več sto kilometrih na dan nemogoče, da jih vožnja ne bi tudi utrudila. In zavoljo tega se pogosto odločijo, da bodo na motor namestili dodatne dele, ki skrbijo prav za udobnejšo vožnjo – sem spadajo tudi vetrobranska stekla (www.yogi.si).

Kakšno vlogo imajo vetrobranska stekla?

Kot pove že samo ime, vetrobranska stekla ščitijo pred vetrom. Pri cestnih motorjih so običajno manjša in skrbijo zgolj za delno zmanjšanje upora ter njegovega vpliva na voznika, pri potovalnih motorjih pa so običajno večja – upoštevati je potrebno tako drugačen položaj voznika na motociklu kot tudi potnika na zadnjem sedežu. Če so vetrobranska stekla primerna, ščitijo motoriste tako pred neprijetnim vrtinčenjem vetra kot tudi pred pretirano mokroto v primeru kakšne blažje plohe, predvsem pa vozniku in sopotniku zagotavljajo, da se utrujenost zaradi vztrajanja v prisilni drži zmanjša, saj nanju veter ne deluje s polno silo.

Kako vzdrževati vetrobranska stekla?

Vetrobranska stekla so iz umetnih mas, kar omogoča, da se jih oblikuje v najboljšo možno obliko, umetne mase pa so seveda občutljive. Ne le, da se vetrobranska stekla pri vožnji umažejo zaradi žuželk, prahu, vodnih kapljiv in umazanije, kar terja primerno sredstvo za čiščenje, vodo in seveda mehko krpo, temveč pride tudi do drugih poškodb. Vetrobranska stekla se lahko poškodujejo zaradi kakšnega trdega delca (peska) in na njih pride do opaznih vdrtinic in prask. Te lahko v prvi fazi, dokler niso velike, odpravimo z loščenjem (poliranjem), če so razpoke bolj opazne, pa se včasih odločimo za varjenje (zlasti pri razpokah, ki so ob robovih, torej kasneje ne omejujejo vida,), spet drugič pa je bolje, da se vetrobranska stekla takoj zamenjajo. Enako velja za resne poškodbe, ki nastanejo na primer ob padcih. Seveda pa na vetrobranska stekla vpliva še en dejavnik: vreme. UV žarki ter temperaturna nihanja lahko povzročijo spremembo lastnosti materiala. Tudi takrat je najbolje, da se vetrobranska stekla zamenja z novimi.

Na motorju tudi v hladnem. Če ste občutljivi na mraz okoli ledvic, pomaga dodatna spodnja majica, ledvični pas ali tanjši brezrokavnik. Preberi več …

Iz iste kategorije:

You may also like