Ceneje, ceneje, ceneje – a nekje so meje

Sliši se zelo preprosto. Nekateri trgovci preprosto pravijo, da bodo izdelali internetno trgovino in prodajali raje tam. Marsikdo, ki rad zahaja v klasične trgovine, se sprašuje zakaj vendar. A odgovor je nekako vedno isti – tam bodo stroški nižji. Vendar pa izdelava spletne trgovine ni tako preprosta, kot se komu zdi.

Navidezno enostavno opravilo, se hitro sprevrže v agonijo programiranja in ostalo delo, ki mu ni videti ne konca ne kraja.

Najemite strokovnjake

Brez nadaljnega premišljanja lahko ugotovite, da vas bom sedaj poskušal napeljati na to, da si za izdelavo internetne trgovine najamete strokovnjake. Pa jih res potrebujete? Zanje boste zapravili kar nekaj denarja, v zameno pa boste privarčevali ogromno časa. Sliši se kar dobra menjava. Pa si poglejmo nekaj osnov. Tisti, ki se s spletom srečujejo dnevno, sploh s prodajo in delajo analize na to temo, vam bodo verjetno znali kaj koristnega povedati. Ena od bolj pomembnih reči je analiza. Če trga ne poznate, spletni trg pač ni ulica v centru mesta, boste imeli težave. Ugotoviti bo potrebno kaj ljudje želijo, kaj so pripravljeni kupiti preko spleta, koliko so pripravljeni plačati in podobno. Izdelava takšnih analiz in potem izvedba trgovine v okviru spletne strani, pa tudi slučajno ni enostavna.
Tisti, ki želijo torej svojo trgovino, bodo morali poslušati tiste, ki so s z izdelavo spletne trgovine že srečevali. To je preprosto edina možnost, saj izkušnje premagajo praktično vse ostalo. Splet je enostavno preveč specifičen, da bi nasedali stavkom modernih Youtube gurujev v smislu: »morate verjeti vase« in podobno. Ko enkrat vidite ničle na svojem bančnem računu, boste hitro pričeli verjeti v to, da se položnice ne bodo same plačale.

Prenehajte razmišljati o nizkih cenah

Akcije so kozlarija in to seveda največja možna. To vedo kupci, prodajalci in vsak normalen ekonomist. A kljub temu, jih imajo vsi nekako radi. Trgovci se jih poslužujejo zato, da bi bili cenejši od konkurence in tako privabili kupce, a če bi vsi imeli redne cene, bi vsak lahko normalno posloval in ne izgubljal dragocenega dela dobička. Na drugi strani veliki trgovci posledično pritiskajo na dobavitelje, da jim oni znižajo cene, kar pa pomeni, da bodo oni zašli v finančne težave.
Seveda si lahko mislite, da bodo cenovno razliko morali nekje nadoknaditi, kar pomeni, da bodo pritisnili na male trgovine, ki bodo s tem manj konkurenče in izrinjene iz trga, pa naj bo govora o pravih trgovinah ali pa tistemu preko spleta. Na koncu ostanejo samo še največji in dobavitelji lahko poslujejo samo še z njimi. Sedaj so v situaciji, ko preprosto nimajo več kam in so se iz lovca spremenili v žrtev. Kako bo torej potekala izdelava spletne trgovine? Niti ni tako pomembno. Prepustite to razmišljanje strokovnjakov, sami pa se posvetite privabljanju kupcev in prodaji ter še pred pričetkom opustite akcije, ki vas bodo slej ko prej pokopale.

Similar Posts:

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *