Najem avta je ugodnejši, kot si mislite

najem avta

Ko se vaš avto že nekaj časa trese med vožnjo kot šiba na vodi in ste v nevarnosti, da dobite morsko bolezen, je čas za obisk mehanika. A kaj storiti brez njega? Potrebujete ga za službo, trgovino, druge opravke. Nič ne skrbite, na pomoč priskoči podjetje Agio. Tam je najem avta izjemno ugoden.

Spremljanje cen na trgu jim omogoča, da je njihova med najnižjimi. Vendar ne mislite, da zavoljo tega trpi kakovost. Vsi ponujeni avtomobili so mlajši od enega leta, imajo prevoženih manj kot 30.000 km in so zelo zanesljivi. Dostavijo vam ga skorajda kamor želite, saj je njihov nenapisani slogan ta, da se je stranki treba prilagoditi. Kolikor je le mogoče.

Continue Reading

Najem avtomobila že za nekaj deset evrov

Ko omenimo besedo najem, pogosto najprej pomislimo na najem stanovanja ali hiše. Vemo pa, da lahko najamemo tudi kaj drugega, na primer avto. Najem avtomobila je priljubljena storitev, zanjo se lahko odločimo zaradi najrazličnejših vzrokov. Avtomobile lahko najemamo doma oziroma v svoji okolici, priljubljeno jih je najemati tudi v tujini, ko smo nekje na dopustu oziroma izletu.

Continue Reading

Senčniki za vroče poletne dni

Prihajajo vroči poletni dnevi. Pregreta pločevina so poleti stalnica naših potovanj. Največ toplote v vozila prodre skozi velike steklene površine. Temu se ne moremo izogniti. Poznamo pa način, kako skozi stekla omejiti vdor toplote. Rešitev je preprosta. S senčniki za avto bomo omilili vdor toplote. Originalno zatemnjena stekla na vozilih so običajno dodaten strošek, ki si ga redko kdo lahko privošči. Prav tako velik strošek predstavlja, če želimo stekla zatemniti naknadno. Edini dovolj učinkovit in poceni način, so senčniki.

Continue Reading

Učinkovite vreče za točo

Pokrivala ali vreče za točo lahko vaše vozilo učinkovito zaščitijo ne samo pred točo, ampak tudi pred marsikatero drugo nevšečnostjo, recimo pred dežjem, snegom in podobno. Poleg tega takšne vreče oziroma pokrivala vozilo lahko zaščitijo tudi pred smolo.

Continue Reading

Pnevmatike

9775b38c6f8aa95668c5ba25f8421560

Trije veliki in več manjših

Industrija pnevmatik je v zadnjih dveh desetletjih z velikimi združitvami in prevzemi spreminjala ustroj trga, tako da zdaj obstajajo trije veliki koncerni (Goodyear, Michelin in Bridgestone), ki se po velikosti občutno razlikujejo od drugih igralcev v panogi. Veliki trije (Big Three) so na domačih trgih vodilni: Michelin v Evropi, Goodyear v Severni Ameriki, Bridgestone v Aziji, vsi pa s spretnimi prevzemi poskušajo svoj položaj okrepiti tudi na drugih trgih.

Goodyear Tyre & Rubber Company (ime izvira od Američana Charlesa Goodyeara, ki je sredi 19. stoletja iznašel vulkanizacijo, ni pa prepoznal potenciala, ki ga ima ta postopek) je leta 1995 prevzel poljsko družbo Debica. Leta 1999 je sklenil zavezništvo z japonsko skupino Sumitomo Rubber industries in tako pridobil tudi blagovno znamko Dunlop. Last Goodyeara je od leta 1962 tudi nemška Fulda, od leta 2004 pa tudi kranjska Sava Tires.

Continue Reading

Pri motociklih tako kot pri avtomobilih

O tem, kako je s prilagajanjem izpušnih sistemov predpisom posameznih držav, smo povprašali tudi v podjetju Akrapovič, d. o. o., iz Ivančne Gorice, enem največjih svetovnih izdelovalcev izpušnih sistemov za motocikle.
Direktor razvoja Slavko Alojz Trstenjak nam je povedal, da za vse svoje izpuhe že dolgo pridobivajo potrdila o ustreznosti v Nemčiji (TÜV Bayern), saj načeloma velja, da je tam potrjeni izdelek primeren za večino evropskih trgov, tudi za slovenskega. Razlogov za to, da so izbrali prav Nemčijo, je več. Nemški atesti so izjemno strogi, kar pomeni, da so zahteve do izdelka praviloma najvišje v Evropi. Poleg tega jih izvajajo zelo togo, brez odstopanj ali razlik med izdelovalci. »Pol decibela presežka je pol decibela, ne več ne manj, in če izdelek ne ustreza nemškim merilom, še tako velik proizvajalec nima vpliva na rezultate,« pravi Trstenjak. Po njegovih besedah v nekaterih drugih državah ni tako in meritve opravljajo precej bolj ohlapno, črke zakona se ne držijo dosledno, nimajo ustrezne opreme ipd. Kar na koncu škodi zgolj proizvajalcu.

Continue Reading